Horrory
Moderatorzy: ksiezycowka, modTeam
Lubie horrory
Ale w sumie tylko jeden film w ciagu ostatnich kilku lat wywarl na mnie jakies wieksze wrazenie, bylo to Krag (amerykanska wersja, bo na japonskiej dwojce umieralam ze smiechu - przez ten jezyk ) Przez dwie godziny po filmie chodzilam nieco jak w transie.
A Swit Zywych Trupow i jeden film o ludozercach i grupce studentow (chyba Wrong Turn) byly dla mnie po prostu smieszna tandeta.
Choc Resident Evil byl w miare ok.
Wybredna jestem i tyle
Ale w sumie tylko jeden film w ciagu ostatnich kilku lat wywarl na mnie jakies wieksze wrazenie, bylo to Krag (amerykanska wersja, bo na japonskiej dwojce umieralam ze smiechu - przez ten jezyk ) Przez dwie godziny po filmie chodzilam nieco jak w transie.
A Swit Zywych Trupow i jeden film o ludozercach i grupce studentow (chyba Wrong Turn) byly dla mnie po prostu smieszna tandeta.
Choc Resident Evil byl w miare ok.
Wybredna jestem i tyle
A musze się przyznać, że mi tak "Krąg" choć się podobał nie wzbudzał we mnie strachu. Za to "Wrong Turn", na nim naprawde się bałam. 2 Krągu jeszcze nie oglądałam, poczekam na amerykańską wersje.
"Wczuj się w smutek usychającej gałązki, gasnącej gwiazdy i konającego zwierzęcia,
lecz przede wszystkim odczuj ból i smutek człowieka"
lecz przede wszystkim odczuj ból i smutek człowieka"
ehm egzekucje iraciego kolaboranta - arabusy nie maja jaj zeby komus upitolic leb
ruscy robie to sprawniej - trzeba przydeptac glowe noga :563:
pelno tego na ogrish.com
w zasadzie nie rusza mnie takie cos - ogladam to jak reklamy - na chororach mam czasami napady homeryckiego smiechu
nie lubie za to ogladac otwartych zlaman nog, lamania kolan , operacji na kosciach nog, i stawie kolanowym - az mnie ciarki przechodza
nie moge patrzec
mialem kiedys wybita rzepke
pozostale czesci ciala moga sobie wyrywac ciac itd - nie rusza mnie to
wole romatyczne komedie
ruscy robie to sprawniej - trzeba przydeptac glowe noga :563:
pelno tego na ogrish.com
w zasadzie nie rusza mnie takie cos - ogladam to jak reklamy - na chororach mam czasami napady homeryckiego smiechu
nie lubie za to ogladac otwartych zlaman nog, lamania kolan , operacji na kosciach nog, i stawie kolanowym - az mnie ciarki przechodza
nie moge patrzec
mialem kiedys wybita rzepke
pozostale czesci ciala moga sobie wyrywac ciac itd - nie rusza mnie to
wole romatyczne komedie
Cyniczny zlosnik i przesmiewca (C)
Ja nie znam, żednego horroru, który by mnie naprawd przestraszył.
Jest jeden film, który dobrze się zapowiadał - Smakosz (Gripers Criper, czy jakoś tam) - ale jak okazało się, że sprawcą wszystkich mordersw jest demon a nie psychopatyczny morderca, to cała fabuła się popsuła...
Jest jeden film, który dobrze się zapowiadał - Smakosz (Gripers Criper, czy jakoś tam) - ale jak okazało się, że sprawcą wszystkich mordersw jest demon a nie psychopatyczny morderca, to cała fabuła się popsuła...
Ostatnio zmieniony 18 lis 2004, 19:47 przez Hardcore, łącznie zmieniany 1 raz.
When you dream there are no rules. People can fly, anything can happen. (...)
You may think you can fly, but you'd better not try. People can fly
You may think you can fly, but you'd better not try. People can fly
- ksiezycowka
- Weteran
- Posty: 12688
- Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
- Skąd: Wawa
- Płeć:
Nienawidze ich. Raz na ruski rok mnie najdzie i nie sypiam potem przez tydzien i boje sie wlasnego cienia. Ja nawet po obejrzeniu do polowy z moim "szóstego zmysłu" u mnie w domu musialam go ciagnac ze soba do toalety, bo sie balam ;DD
Choc ostatnio za mna chodzi zeby jakis obejrzec, ale i tak bede zalowac pewnie
Najwazniejsze to nie ogladac samej i w kinie czy czyms tylko w domu i miec za kogo sie chowac jakby cos
Choc ostatnio za mna chodzi zeby jakis obejrzec, ale i tak bede zalowac pewnie
Najwazniejsze to nie ogladac samej i w kinie czy czyms tylko w domu i miec za kogo sie chowac jakby cos
uwielbiam horrory ;DD a najchętniej to robię maratony filmowe z kilkoma. rzadko się boję i chyba tylko po jednym filmie bałam się jak nie wiem. to było twin peaks - nawet jak oglądałam ostatnio, to noc spędziłam na kanapie w salonie, bo z tego strachu nie mogłam przejść przez korytarz do swojego pokoju ;DD
Chaos is a friend of mine
hmmm... ja też jak wiekszość w tym temacie bardzo lubie horrory; jest to moj ulubiony gatunek filmowy inne też od czasu do czasu lubie ogladnac ale w wiekszosci mnie nudza.
co do samych filmów
zazuciliscie tu paroma tytulami i tak wg mnie Resident Evil to tylko 1 i 3 część bo 2 to sensacja jest;p
Oszukac przeznaczenie wszystkie 3 cześći ciekawe a 2 chyba najlepsza
Ręka Boga mogła by być fajna jakbny mi ktoś wczesniej nie opowiedzial jak sie skonczy
The Ring 1 i 2 dobre ale chyba lepsze japońskie od swoich remake'ów
Ciemność świetny gorąco polecam
Efekt Motyla wg mnie to nie jest horror
Kuba rozpruwacz nudny nudny nudny
Egzorcysta klasyk (mowa o trj najstarszej części)
Milczenie Owiec i Red Dragon naprawdę dobre (reszta filmów z Hopkinsem w podobnym klimacie to juz zjadanie własnego ogona)
serie laleczki chucky freddy'iego krugera jasona z 13-nastych piątków i Mayers'ów ponadczasowe i genialne
polece Wam coś jeszcze od siebie co przykuło moja uwagę:
Drapieżcy - ciekawe przedstawienie indianskiej legendy/mitu i genialna sciezka dzwiekowa jak na wlasnie "taki" klimat tego filmu
spora część ekranizacji (szczególnie tych starszych) Kinga - tak na marginesie to właśnie jego ja uważam za mistrza horrorów ;p
Amityville - niektorym sie nie podobal ale mnie akurat przypadl do gustu:)
to pewnego moment seria "koszmar minionego lata" byla bardzo dobra dopoki doputy nie wyszla ostatnia czesc i okazalo sie ze rybak to nie czlowiek jest:P
genialne ekranizacje z dalekiej azji:
-Wiolonczela
-Shutter
-Klątwa 1 i 2
-The Ring 1 i 2 (o czym juz wyzej pisałem ;p)
-OKO
-Nieodebrane połączenie
-Peruka
itp.
Smakosz ale tylko 1 część druga słaba
Piły poniekąd są ciekawe:)
Bardzo mile byłem zaskoczony po opbejżeniu dwóch filmów o ktorych slyszalem w wiekszosci zle recenzje mowa o Lęku i Mrocznych Szczątkach
The Skeleton Key bardzo ale to bardzo dobry film
28 dni później
Martwa cisza
jak mi sie poprzypomina jeszcze to bede dopisywal:P
a tu kilka horrorow które wam odradzam/ na których się zawiodłem:
Trespassing
Chupacabra Terror
Pterodactyl
Silent Hill ( tu mi chodzi głównie o grę film jej nie dorównywał)
Mgła
Posłańcy
Puls
Lęk pierwotny
pewnie się jeszcze coś znajdzie ale narazie tyle
co do samych filmów
zazuciliscie tu paroma tytulami i tak wg mnie Resident Evil to tylko 1 i 3 część bo 2 to sensacja jest;p
Oszukac przeznaczenie wszystkie 3 cześći ciekawe a 2 chyba najlepsza
Ręka Boga mogła by być fajna jakbny mi ktoś wczesniej nie opowiedzial jak sie skonczy
The Ring 1 i 2 dobre ale chyba lepsze japońskie od swoich remake'ów
Ciemność świetny gorąco polecam
Efekt Motyla wg mnie to nie jest horror
Kuba rozpruwacz nudny nudny nudny
Egzorcysta klasyk (mowa o trj najstarszej części)
Milczenie Owiec i Red Dragon naprawdę dobre (reszta filmów z Hopkinsem w podobnym klimacie to juz zjadanie własnego ogona)
serie laleczki chucky freddy'iego krugera jasona z 13-nastych piątków i Mayers'ów ponadczasowe i genialne
polece Wam coś jeszcze od siebie co przykuło moja uwagę:
Drapieżcy - ciekawe przedstawienie indianskiej legendy/mitu i genialna sciezka dzwiekowa jak na wlasnie "taki" klimat tego filmu
spora część ekranizacji (szczególnie tych starszych) Kinga - tak na marginesie to właśnie jego ja uważam za mistrza horrorów ;p
Amityville - niektorym sie nie podobal ale mnie akurat przypadl do gustu:)
to pewnego moment seria "koszmar minionego lata" byla bardzo dobra dopoki doputy nie wyszla ostatnia czesc i okazalo sie ze rybak to nie czlowiek jest:P
genialne ekranizacje z dalekiej azji:
-Wiolonczela
-Shutter
-Klątwa 1 i 2
-The Ring 1 i 2 (o czym juz wyzej pisałem ;p)
-OKO
-Nieodebrane połączenie
-Peruka
itp.
Smakosz ale tylko 1 część druga słaba
Piły poniekąd są ciekawe:)
Bardzo mile byłem zaskoczony po opbejżeniu dwóch filmów o ktorych slyszalem w wiekszosci zle recenzje mowa o Lęku i Mrocznych Szczątkach
The Skeleton Key bardzo ale to bardzo dobry film
28 dni później
Martwa cisza
jak mi sie poprzypomina jeszcze to bede dopisywal:P
a tu kilka horrorow które wam odradzam/ na których się zawiodłem:
Trespassing
Chupacabra Terror
Pterodactyl
Silent Hill ( tu mi chodzi głównie o grę film jej nie dorównywał)
Mgła
Posłańcy
Puls
Lęk pierwotny
pewnie się jeszcze coś znajdzie ale narazie tyle
Kojarzy któs ? ;>Nudzą Jacka takie sprawy, dużo pracy, brak zabawy.
Jak dla mnie jeden z najlepszych horrorów. Stopniowe budowanie klimatu, włosy stają dęba od scen przy których w innych horrorach się ziewa albo idzie zapalić. Mistrzostwo w wykonaniu Kubricka na podstawie prozy Kinga. Cieżko przyrównać do horrorów, jakie obecnie są kręcone... w zasadzie nie da się IMHO.
"Nie utożsamiam się z niczym, sam ze sobą mam niewiele wspólnego." J. Pilch
- pani_minister
- Administrator
- Posty: 2011
- Rejestracja: 23 kwie 2006, 05:29
- Skąd: Dublin
- Płeć:
W zasadzie tamta scena miała w filmie ileśtam wersji (dla róźnych krajów różne rymowanki), a w angielskiej (czyli tej którą widziałem) nie pamiętam a już na pewno nie dosłownie, więc wolałem uniknąć "redrumowania" czerwonych pokoi .. i podać z pamięci po polskiemu.
"Nie utożsamiam się z niczym, sam ze sobą mam niewiele wspólnego." J. Pilch
sophie pisze:(chyba Wrong Turn) byly dla mnie po prostu smieszna tandeta.
dla mnie ten film był genialny w swej prostocie, klimatyczny i jeśli miałbym robić film o podobnej tematyce opierałbym się własnie na Wrong Turn i może jeszcze na pierwszej części Wzgórza mają oczy
pozdr
[ Dodano: 2008-06-30, 20:11 ]
mam małą prosbę mogłby mi ktos podać tytuł oto opisanego w skrócie filmu ?
mianowicie akcja toczy się w szpitalu dla dzieci, w którym w niewyjasnionych okolicznosciach sa lamane im np. konczyny. Potem okazuje się że przyczyna tych zjawiski jest duch pielegniarki, która w przeszłości nie chciała żeby jej ulubiona pacjentka wyszła ze szpitala i w konsekwencji specjalnie lamala jej konczyny
Wróć do „Wszystkie inne tematy”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 428 gości